وبلاگ شهر شال
درباره وبلاگ

* حضرت آیت الله موسوی شالی (ره) *
لينك دوستان - تات زبان ها

» هیئت تکواندو شهر دانسفهان
» دانسفهانی ها
» وبلاگ shal0282
» .:. ویدئوهای وبلاگ شهر شال .:.
» روستای اسکستان شاهرود
» همین حوالی - کلورج
» وانگیا تات
» بشارت ها - آقای عاملی
» فرهنگ تات
» آوای تات - کلور
» دوستداران تالش - ( آستارا )
» زبان تاتی را پاس بداریم
» .: جدیدترین اخبار شهر شال :.
» دبیر زبان شهر شال
» مدرسه راهنمایی سید علی موسوی شالی
» سایت دهستان شال - استان اردبیل
» سایت آموزش و پرورش منطقه شال
» خبرگزاری تات
» مدرسه راهنمایی امام علی (ع) شال
» هنرستان کارودانش پروین اعتصامی شال
» هنرستان کار دانش شهید آقاحسین موسوی شالی
» پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علی اسلامی
» کتابخانه عمومی شال
» آموزشگاه شهید آیت الله مدنی شال
» وبلاگ پيشخوان خدمات دولت شهر شال
» پایگاه تات پژوهی
» گوسفند نژاد شال
» اندیشه های آیت الله موسوی شالّی
» وبلاگ شهدای شال
» یاد تات - امیر حسین حداد کلور
» مسجد جامع شهر شال
» وب سایت استاد دلنشین شالی
» دانشگاه آزاد واحد شال
» دانشگاه پیام نور شال
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شهر شال و آدرس shallcity.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینک دوستان - پیوندهای وب
» کتابدار کتابخانه برگزيده كشور: برتریم چون خدمات نوین ارایه می‌دهیم.
کتابدار کتابخانه عمومی شهر شال درباره علت برگزیده شدن این کتابخانه به‌ عنوان کتابخانه نمونه برتر فرهنگی کشور گفت: خدمات فرهنگی نوین و راه‌ اندازی ماهنامه «دانش» در انتخاب این کتابخانه بسیار موثر بوده است.
ستاره صولت با بیان این مطلب اظهار کرد: در بررسی‌ های ماهانه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتابخانه عمومی شال به دلیل ارایه خدمات گوناگون و عرضه طرح‌های جدید به‌ عنوان کتابخانه نمونه برتر فرهنگی انتخاب شد.

وی ادامه داد: این کتابخانه‌ علاوه بر ارایه خدمات کتابخانه‌ای، دارای نشریه ماهانه «دانش» و وبلاگ تخصصی است. این کتابخانه می‌کوشد با کمک نشریه و وبلاگش مطالب ویژه‌ای را به مخاطبانش عرضه کند. راه‌اندازی ماهانه «دانش» در نوع خود اقدامی بی‌نظیر بود، چرا که تاکنون هیچ یک از کتابخانه‌های استان قزوین نشریه نداشتند. از  عوامل دیگری که باعث انتخاب کتابخانه شال به ‌عنوان نمونه برتر فرهنگی کشور شد، می‌توان به برگزاری نشست‌های مختلف فرهنگی، تعامل با اداره آموزش و پرورش و مشاركت فعال در مسابقات فرهنگی كتابخانه شال اشاره کرد.

کتابدار کتابخانه شال در پاسخ به این سوال که «مطالب این نشریه توسط چه کسی یا کسانی به رشته تحریر درمی‌آیند و دربرگیرنده چه محتوایی‌اند؟» گفت: مسوولیت جمع‌آوری و نگارش مطالب این نشریه بر عهده «کریم عاملی» رییس سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهراست. محتوای این نشریه شامل مطالب علمی، فرهنگی و اجتماعی می‌شود و تنوع آن‌ها به‌گونه‌ای است که تمام گروه‌های سنی و اقشار مختلف جامعه را در برمی‌گیرد.

وی گفت: این نشریه چهار صفحه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند دست‌نوشته‌های خود را به این کتابخانه ارایه دهند تا مطالب‌ آنان را با نام خودشان در این نشریه چاپ ‌کنیم. بخشی از این نشریه به معرفی و پیشینه شهر شال بر اساس اسناد تاریخی می‌پردازد و بخشی هم به‌ عنوان زنگ تفریح، شامل تصاویری است که به رنگ‌آمیزی کودکان تعلق دارد. همچنین سخنان مقام معظم رهبری را که در نشست‌های مختلف درباره کتاب و کتابخانه بیان می‌کنند، در این نشریه منتشر می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در وبلاگ کتابخانه شال علاوه بر ارایه الکترونیکی ماهنامه «دانش» کتاب‌هایی را که در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای به ‌عنوان کتاب برتر معرفی می‌شوند هم معرفی می‌کنیم. همچنین این کتابخانه در وبلاگش کتاب‌های موضوعی ویژه مناسبت‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی ـ مذهبی را به مخاطبان خودش عرضه می‌کند.

صولت درباره میزان استقبال از این وبلاگ اظهار کرد: استقبال از وبلاگ این کتابخانه مطلوب است، به‌طوری که بسیاری از مخاطبان پس از معرفی آثار در این وبلاگ، کتاب را به امانت می‌برند.

کتابدار کتابخانه شال با بیان این‌که این کتابخانه از سال 1376 فعالیت خود را آغاز کرده است و اینک 900 عضو فعال دارد که اغلب آنان دانش‌آموزان مقطع ابتدایی‌‌اند، گفت: برای اعضای کتابخانه شال در مقاطع ابتدایی و راهنمایی کلاس‌های قصه‌گویی، کتابخوانی و خلاصه‌نویس برگزار می‌شود. متاسفانه با وجود این‌که اغلب اعضای این کتابخانه را کودکان مقطع ابتدایی تشکیل می‌دهند اما این‌ کتابخانه به‌ دلیل مشکلاتی خاص، از داشتن بخش مجزای کودک بی‌بهره است.

وی ادامه داد: این کتابخانه 11 هزار و 984 نسخه منبع اصلی، 800 نسخه منبع درسی و 800 نسخه کتاب کودک دارد. کودکان می‌توانند از منابع کتابخانه بهره‌مند شوند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان این امسال بخش مجزای کودک کتابخانه شال راه‌اندازی شود.

صولت با اشاره به آغاز هفته کتاب از 20 آبان‌ماه درباره فعالیت‌های این کتابخانه در هفته کتاب بیان کرد: در این هفته فرصت بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه شال فراهم می‌شود و دانش‌آموزان مقاطع مختلف می‌توانند به‌صورت نیم‌بها عضو این کتابخانه‌ شوند. البته خردسالان و دانش‌آموزان زیر پوشش حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) به‌طور رایگان عضو کتابخانه شال می‌شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


»