وبلاگ شهر شال
درباره وبلاگ

* حضرت آیت الله موسوی شالی (ره) *
لينك دوستان - تات زبان ها

» هیئت تکواندو شهر دانسفهان
» دانسفهانی ها
» وبلاگ shal0282
» .:. ویدئوهای وبلاگ شهر شال .:.
» روستای اسکستان شاهرود
» همین حوالی - کلورج
» وانگیا تات
» بشارت ها - آقای عاملی
» فرهنگ تات
» آوای تات - کلور
» دوستداران تالش - ( آستارا )
» زبان تاتی را پاس بداریم
» .: جدیدترین اخبار شهر شال :.
» دبیر زبان شهر شال
» مدرسه راهنمایی سید علی موسوی شالی
» سایت دهستان شال - استان اردبیل
» سایت آموزش و پرورش منطقه شال
» خبرگزاری تات
» مدرسه راهنمایی امام علی (ع) شال
» هنرستان کارودانش پروین اعتصامی شال
» هنرستان کار دانش شهید آقاحسین موسوی شالی
» پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علی اسلامی
» کتابخانه عمومی شال
» آموزشگاه شهید آیت الله مدنی شال
» وبلاگ پيشخوان خدمات دولت شهر شال
» پایگاه تات پژوهی
» گوسفند نژاد شال
» اندیشه های آیت الله موسوی شالّی
» وبلاگ شهدای شال
» یاد تات - امیر حسین حداد کلور
» مسجد جامع شهر شال
» وب سایت استاد دلنشین شالی
» دانشگاه آزاد واحد شال
» دانشگاه پیام نور شال
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شهر شال و آدرس shallcity.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینک دوستان - پیوندهای وب
» امام جمعه موقت شال: رابطه با آمریکا خواسته خواص بی بصیرت و نادان است نه مردم و خدا

 

حجت الاسلام عاملی: خواصی که مدعی رابطه با آمریکا هستند بدانند، رابطه با آمریکا خواست آنان است نه خواست خدا و جمهوری اسلامی ایران.

 

حجت الاسلام هاشم عاملی در خطبه های امروز نماز جمعه شال گفت: بحثی که امروز در دنیا مطرح است بحث قضایای اخیری است که در آمریکا و در برنامه های سازمان ملل به وجود آمد.

وی ادامه داد: کلیت قضیه با توجه به مکر و حیله دشمنان علیه این نظام تاکتیک خوبی بود در جهت خلع سلاح دشمنان نظام جمهوری اسلامی چرا که بیش از ۳۰ سال است که  با هر ترفندی بر علیه ایران تبلیغ می کنند.

عاملی افزود: حتی بعضی مسئولین و خواص باور کردند که اگر جمهوری اسلامی چراغ سبزی به رابطه با آمریکا نشان دهد رابطه آمریکا با ایران رابطه ای خوب و به نفع ایران خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه قضاوت راجع به بعضی کارها زود است گفت: خوشبختانه مردم ایران دیدند که خود رؤسای کشورهای مختلف اصرار داشتند با رئیس جمهوری ایران دیدار داشته باشند اما رئیس جمهور ایران نپذیرفتند.

عاملی گفت: در خود سازمان ملل همه شنیدند که جناب اوباما خودش اظهار داشت که رهبر ایران سلاح اتمی را حرام می داند و رئیس جمهور هم بر آن اصرار دارد و اظهار امیدواری کرد که با قدم های بیشتر مشکلات این دو کشور حل خواهد شد.

وی به تعبیر رهبر انقلاب اشاره  و بیان کرد: آمریکا  از همه ی کشورهای دنیا باج می گیرد اما به اسرائیل باج می دهد و خود ما هم این مسئله را در سازمان ملل دیدیم.

امام جمعه شال ادامه داد: هنوز دو روز از حرف های اوباما نگذشته بود که با حضور نتانیاهو و گفتگویش با اوباما ، رئیس جمهور آمریکا حرف هایش را کاملاً عوض کرد و حتی گفت گزینه جنگ با ایران هم روی میز مذاکره است.

وی افزود: این عمق یک فاجعه در دنیاست که قریب به ۳۰۰ کشور در جهان زندگی می کنند و تنها یک نفر در گوشه ی دنیا با ۳ میلیون جمعیت برای دنیا تصمیم گیرنده باشد.رئیس جمهور آمریکا که خود را قدرتمند می داند برای حرف خودش هم پشیزی قائل نیست. به تعبیر رهبری آیا می شود به چنین شخصی اعتماد کرد؟ در کجای دنیا آمریکائی ها و اسرائیلی ها حرفی زده اند که به آن عمل کرده باشند.

این آزاده و جانباز دفاع مقدس ادامه داد: بنا نیست آن ها برای مسلمانان ارزش قائل شوند و بنا هم نیست ما برای آنان ارزش قائل شویم. پشت این خنده های شیطانی آمریکا همان نیرنگ های شیطانی است که علیه ما بکار می برند- که بمب های شیمیایی را در جنگ هشت ساله به عراق دادند، موشک بر سر زن و بچه های ما ریختند-آمریکا همان آمریکاست.

وی افزود: آن ها نمی توانند و نمی خواهند ایران اسلامی را ببینند و لذا به همین خاطر است که می گویم یک بار هم که شده باید قدمی به سوی آمریکا برداشته می شد تا همه مطمئن شوند آمریکا بنا ندارد در دنیا کشوری را تحت عنوان جمهوری اسلامی ایران را ببیند.

امام جمعه موقت شال افزود: ملت ایران با قریب به ۸۰ میلیون جمعیت در طول تاریخ زیر بار ذلت نرفته اند. مردم هوشیارند و می دانند در جمهوری اسلامی قانون اساسی وجود دارد و طبق همین قانونی اساسی که مردم به آن رأی دادند،  سیاست های کلی نظام در دست ولی فقیه است و ۲۳ سال  رهبر با تدابیر حکیمانه راه را برای ما روشن کرده است و بحمدالله در همه ی زمان ها مردم ما هوشیارتر از خواص عمل کرده اند.

عاملی در ادامه خطاب به خواصی که با لبخند آمریکا اختیار از کف می دهند ابراز داشت:  ای خواصی که مدعی رابطه با آمریکا هستید بدانید، شما که با یک تشر آمریکا لرزه بر اندامتان می افتد این رابطه، جزء خواسته های قلبی تان است ، نه خواست خدا، و نظام جمهوری اسلامی ایران.

وی با توجه به وضعیت کشورهای همسایه در حمله آمریکا  به آنان گفت: جای تاسف دارد که دور تا دور کشور ما با حیثیت و جان و مال و مردم چه کردند و بعضی خواص با یک لبخند اوباما خوشحال شدند!

امام جمعه موقت شال ادامه داد: کشورهای دنیا بدانند ما حق حیات داریم. آمریکا دست روی گلوی ما گذاشته و می گویند”دوستت داریم”! ۵ درصد از داروهای ما از خارج تامین می شود و روزانه چندین نفر بدلیل نبود دارو می میرند آن ها حداقل های  حقوق بشر را رعایت نمی کنند.

عاملی همچنین ابراز داشت: امیدواریم هم آمریکا بداند و هم مسئولین ما درست عمل کنند و حرمت خون های جوانان را حفظ کنند ما ۸ سال جنگیدیم تا نظام اسلامی بماند، علوی شود، ما مشکلاتی در جامعه داریم اما، دل در گرو ذلت دیگران نخواهیم داد و این نظام و اقتدارش باید بماند.

وی در ادامه به گرامیداشت سالروز شهادت شهدای بیت الله الحرام اشاره کرد و گفت: این شهدا هم فقط به خاطر برائت از مشرکین به شهادت رسیدند.

امام جمعه موقت شال سپس به سالروز شهادت امام باقر(ع) اشاره کرد و افزود: امام باقر(ع) جزء سه امامی بود که در صحرای کربلا با اباعبدالله الحسین(ع) بود. ایشان در عمر پربار خود توانستند شاگردان زیادی تربیت کنند.

عاملی همچنین به بیان روز ۲۴ مهر، روز پیوند اولیا و مربیان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: هماهنگی این دو قشر را در تربیت نسل موثر است.

وی همچنین در آخر فرارسیدن  روز عرفه و عید قربان ،که  از اعیاد بزرگ مسلمانان را تبریک گفت و افزود: قدر این ایام را بدانید. امام صادق(ع) فرمودند کسانی که در شب قدر بخشیده نمی شوند تا شب قدر سال بعد باید منتظر بمانند مگر اینکه عرفه را درک کنند.

امام جمعه موقت شال در خطبه های اول به بیان بخشی از خطبه ی متقین امیرالمونین (ع) پرداخت.

 

 

 

صبح قزوین

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


»