وبلاگ شهر شال
درباره وبلاگ

* حضرت آیت الله موسوی شالی (ره) *
لينك دوستان - تات زبان ها

» هیئت تکواندو شهر دانسفهان
» دانسفهانی ها
» وبلاگ shal0282
» .:. ویدئوهای وبلاگ شهر شال .:.
» روستای اسکستان شاهرود
» همین حوالی - کلورج
» وانگیا تات
» بشارت ها - آقای عاملی
» فرهنگ تات
» آوای تات - کلور
» دوستداران تالش - ( آستارا )
» زبان تاتی را پاس بداریم
» .: جدیدترین اخبار شهر شال :.
» دبیر زبان شهر شال
» مدرسه راهنمایی سید علی موسوی شالی
» سایت دهستان شال - استان اردبیل
» سایت آموزش و پرورش منطقه شال
» خبرگزاری تات
» مدرسه راهنمایی امام علی (ع) شال
» هنرستان کارودانش پروین اعتصامی شال
» هنرستان کار دانش شهید آقاحسین موسوی شالی
» پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علی اسلامی
» کتابخانه عمومی شال
» آموزشگاه شهید آیت الله مدنی شال
» وبلاگ پيشخوان خدمات دولت شهر شال
» پایگاه تات پژوهی
» گوسفند نژاد شال
» اندیشه های آیت الله موسوی شالّی
» وبلاگ شهدای شال
» یاد تات - امیر حسین حداد کلور
» مسجد جامع شهر شال
» وب سایت استاد دلنشین شالی
» دانشگاه آزاد واحد شال
» دانشگاه پیام نور شال
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شهر شال و آدرس shallcity.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینک دوستان - پیوندهای وب
» امام جمعه شهر شال: تربیت اسلامی از کودکی شکل گیرد.

 

امام جمعه شهر شال: تربیت اسلامی از کودکی شکل گیرد.

 

حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی‌شالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با بیان احادیثی از ائمه اطهار در خصوص تربیت اسلامی اظهار داشت: سعی در سالم پروراندن فرزندان باید توسط خانواده‌ها و به ویژه والدین فراهم شده و خانواده‌ها به عنوان کانون‌های مهر و محبت دایمی مطرح شوند.

 

امام جمعه شهر شال ادامه داد: تأثیر فرهنگ غرب امروز ریشه‌ عمده‌ تغییرات در سبک زندگی اسلامی بوده و سبب تخریب باور‌های خانواده‌ها می‌شود.

 

وی بیان کرد: با بیان اینکه متولیان جامعه اسلامی کنونی موفقیت‌های فراوانی را تاکنون در حوزه ترویج سبک زندگی اسلامی داشته‌اند، ابراز داشت: نفوذ فرهنگ غربی متأسفانه امروز سبب بروز بخش زیادی از بداخلاقی‌ها و کج‌روی‌ها در حالات روحی جوانان و نوجوانان شده است.

 

این مقام مسئول به تکاپوی فراوان رسانه‌ها و تبلیغات غربی برای ترویج خرافه‌ها و بدعت‌های انحرافی در جامعه اسلامی اشاره و ابراز داشت: در حال حاضر بیش از 140 شبکه به زبان فارسی در حال هجمه علیه اعتقادات نظام اسلامی بوده و شبیخون گسترده‌ای را به راه‌ انداخته‌اند.

 

وی، مقاصد و اهداف توطئه فرهنگی دشمنان را برشمرد و ادامه داد: رسانه‌های غربی به دنبال این هستند تا تدریج الگوی زندگی ایرانی اسلامی را تغییر داده و از درون جامعه اسلامی را به انحطاط فکری، اخلاقی و دینی نزدیک کنند.

 

موسوی‌شالی نقش علما، فرهنگیان و اقشار مردم در هوشیاری برابر هجمه‌های شدید ضد فرهنگی دشمنان را مهم و قابل توجه ارزیابی کرد.

 

وی با بیان اینکه تمامی افراد در گسترش و استحکام سبک اسلامی در جامعه نقش ویژه دارند، ابراز داشت: امروز لازم است تا ضمن شناسایی اهداف و سبک‌های مدنظر اسلام برای جوانان و نوجوانان اصل تدین را در سطح جامعه نهادینه کرد.

 

امام جمعه شهر شال توجه و الگوبرداری از سبک هدایت مهدوی را وظیفه کنونی اقشار مختلف مردم دانست و ابراز داشت: بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب انقلاب حضور در صحنه‌های انقلاب اسلامی و صیانت از دستاورد‌های آن سبب تضعیف دشمنان شده و آنان را در راه‌یابی به اهداف خویش ناکام می‌گذارد.

 

موسوی‌شالی ادامه داد: گسترش ارتباطات در سبک زندگی همواره سبب ایجاد تغییر و تحول شده و اثرات فراوانی را به همراه خود دارد.

 

امام جمعه شال با بیان اینکه تأثیرگذاری آثار و فیلم‌های ضد فرهنگی در تحولات و کنش‌های خانواده‌ها آشکار شده است، ابراز داشت: نفوذ ماهواره‌ها امروز مشکلات بسیاری را در جوامع مختلف رقم زده است که گسترش این ابزار در جامعه اسلامی خطرناک و هشدار برانگیز است.

 

بی‌تردید کسانی که متولی امور فرهنگی هستند باید در سبک زندگی اسلامی برنامه‌ریزی گسترده‌تری را انجام داده و با شبیخون ضد فرهنگی و ارزشی دشمنان مقابله کنند.

 

روزمرگی به عنوان آسیب جدی در مسیر توجه ویژه به مسائل فرهنگی بوده و پرداختن به مسایل و مشکلات زندگی و تلاش برای برطرف کردن آنها وظیفه‌ای است که متأسفانه به فراموشی رفته است.

 

بنابراین گزارش بروز و ظهور آسیب‌های جدید در بین نسل جوان امروزی و الگوگیری از سبک‌های غیرمرتبط با فرهنگ اسلامی هشداری است که متوجه مسئولان شده و چاره‌اندیشی برای رفع این موضوع می‌تواند در کاهش آفات اجتماعی تأثیرگذار و بااهمیت واقع شود.

 

 

خبر گزاری فارس

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


»