وبلاگ شهر شال
درباره وبلاگ

* حضرت آیت الله موسوی شالی (ره) *
لينك دوستان - تات زبان ها

» هیئت تکواندو شهر دانسفهان
» دانسفهانی ها
» وبلاگ shal0282
» .:. ویدئوهای وبلاگ شهر شال .:.
» روستای اسکستان شاهرود
» همین حوالی - کلورج
» وانگیا تات
» بشارت ها - آقای عاملی
» فرهنگ تات
» آوای تات - کلور
» دوستداران تالش - ( آستارا )
» زبان تاتی را پاس بداریم
» .: جدیدترین اخبار شهر شال :.
» دبیر زبان شهر شال
» مدرسه راهنمایی سید علی موسوی شالی
» سایت دهستان شال - استان اردبیل
» سایت آموزش و پرورش منطقه شال
» خبرگزاری تات
» مدرسه راهنمایی امام علی (ع) شال
» هنرستان کارودانش پروین اعتصامی شال
» هنرستان کار دانش شهید آقاحسین موسوی شالی
» پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علی اسلامی
» کتابخانه عمومی شال
» آموزشگاه شهید آیت الله مدنی شال
» وبلاگ پيشخوان خدمات دولت شهر شال
» پایگاه تات پژوهی
» گوسفند نژاد شال
» اندیشه های آیت الله موسوی شالّی
» وبلاگ شهدای شال
» یاد تات - امیر حسین حداد کلور
» مسجد جامع شهر شال
» وب سایت استاد دلنشین شالی
» دانشگاه آزاد واحد شال
» دانشگاه پیام نور شال
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شهر شال و آدرس shallcity.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینک دوستان - پیوندهای وب
» مطیع رهبری در مسئله نرمش قهرمانانه هستیم/ضرب‌ شست رزمندگان در بیروت و لبنان به دشمنان
 
سردار خادم‌ الحسینی در یادواره 150 شهید شهر شال:
 
 
مطیع رهبری در مسئله نرمش قهرمانانه هستیم/ضرب‌ شست رزمندگان در بیروت و لبنان به دشمنان
 
 

موسس پژوهشکده علوم و معارف دفاع مقدس در یادواره باشکوه شهر شال با تاکید بر اینکه مطیع رهبری در مسئله نرمش قهرمانانه هستیم گفت: امروز رزمندگان در لبنان و بیروت ضرب شست محکمی را به دشمنان نشان می‌دهند.

 

یادواره گرامیداشت 150 شهید بخش شال عصر امروز با شرکت گسترده مردم این منطقه و مسئولان طی آئینی باشکوه در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

 

سردار معض خادم‌ الحسینی در این یادواره با اشاره به جانفشانی‌های رزمندگان در عملیات کربلای 5 اظهار داشت: در هنگامه عملیات کربلای 5 پس از ناکامی و عدم موفقیت رزمندگان و گردان‌های عمل کننده در صحنه نبرد و در پی تک شدید دشمن در این منطقه دستور عقب نشینی از سوی قرارگاه صادر شد و به همین سبب در کمتر از سه ساعت هزاران نفر از رزمندگان اسلام از منطقه عملیاتی خارج شدند که این مهم با توجه به موقعیت تاریکی و فشارهای دیگر کم سابقه برآورد می‌شود.

 

این رزمنده و فرمانده دفاع مقدس تصریح کرد: همچنین در ایام عملیات کربلای 5 هنگامی که از سوی سردار فضلی ارمغان دیدار امام به بچه‌ها رسید، رزمندگان جانانه و با شتابی فراوان 5 ضلعی معروفی را که مانع پیشروی شده بود شکافته و به پیش رفتند که پس از این عملیات مشتاقانه به دیدار امام راحل شتافتند.

 

موسس پژوهشکده علوم و معارف دفاع مقدس عنوان کرد: بنابر روایات اگر انسان پای اهداف خویش ایستادگی کند به مقام‌های بالای معنویت رسیده و امروز حضور در یادواره‌های شهدا و استقامت در راه گرامیداشت آرمانهای انقلاب اسلامی تاثیرگذار و قابل توجه است.

 

خادم‌ الحسینی با تاکید بر اینکه بصیرت افراد به میزان توانایی آنها بوده و داشتن اراده بزرگ برای شناسایی جبهه حق و باطل ضروری است ابراز داشت: شناخت مسئله حلال و حرام هنگامی میسر است که فرد راه را از بیراهه شناخته و علاوه بر عمل به وظیفه خویش با نگاه معنوی به زندگی به یک مجاهد، رزمنده و فداکار صحنه نبرد تبدیل شود.

 

این پیشکسوت دفاع مقدس به تشریح ویژگی‌های مومنان حقیقی پرداخت و تصریح کرد: بنا بر احادیث و روایات قلب مومن به عنوان مأمن پاک، جایگاه اهتزاز پرچم حق بوده و فرد مسلمان همواره ضمن دفاع از مظلومان هیچ‌گاه به زیر بار ظلم نمی‌رود.

 

وی با بیان اینکه راه شهدا همواره پابرجا بوده و تداوم مسیر آنان به عهده جوانان قرار گرفته است، افزود: امروز همه باید برای ترویج فرهنگ ایثار تلاش کرده و فداکاری کنیم.

 

خادم‌ الحسینی با تاکید بر ضرورت استمرار مسیر با برکت امام و رهبری تصریح کرد: در موضوع طرح رابطه با آمریکا با عنوان مسئله سیاسی باید با اطاعت از رهبری برای تحقق نرمش قهرمانانه گام برداشت و هیچ تردیدی را در راه حق از خود نشان نداد و استکبار جهانی بویژه آمریکا در دوره دفاع مقدس شکست سنگینی را از ملت ایران خورده است و امروزه نیز رزمندگان در مناطق بیروت و لبنان ضرب شست محکمی را به دشمنان نشان می‌دهند.

 

رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس با تاکید بر اینکه ملت همواره باید در خط نبرد گام برداشته و از اعتقادات خویش در جنگ نرم دفاع کنند، ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد تشکیل حزب‌الله در کشورهای آمریکایی و اروپایی باشیم.

 

 

خبرگزاری فارس

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


»