وبلاگ شهر شال
درباره وبلاگ

* حضرت آیت الله موسوی شالی (ره) *
لينك دوستان - تات زبان ها

» هیئت تکواندو شهر دانسفهان
» دانسفهانی ها
» وبلاگ shal0282
» .:. ویدئوهای وبلاگ شهر شال .:.
» روستای اسکستان شاهرود
» همین حوالی - کلورج
» وانگیا تات
» بشارت ها - آقای عاملی
» فرهنگ تات
» آوای تات - کلور
» دوستداران تالش - ( آستارا )
» زبان تاتی را پاس بداریم
» .: جدیدترین اخبار شهر شال :.
» دبیر زبان شهر شال
» مدرسه راهنمایی سید علی موسوی شالی
» سایت دهستان شال - استان اردبیل
» سایت آموزش و پرورش منطقه شال
» خبرگزاری تات
» مدرسه راهنمایی امام علی (ع) شال
» هنرستان کارودانش پروین اعتصامی شال
» هنرستان کار دانش شهید آقاحسین موسوی شالی
» پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علی اسلامی
» کتابخانه عمومی شال
» آموزشگاه شهید آیت الله مدنی شال
» وبلاگ پيشخوان خدمات دولت شهر شال
» پایگاه تات پژوهی
» گوسفند نژاد شال
» اندیشه های آیت الله موسوی شالّی
» وبلاگ شهدای شال
» یاد تات - امیر حسین حداد کلور
» مسجد جامع شهر شال
» وب سایت استاد دلنشین شالی
» دانشگاه آزاد واحد شال
» دانشگاه پیام نور شال
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شهر شال و آدرس shallcity.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینک دوستان - پیوندهای وب
» شهردار شال عنوان کرد: تملک زمین مانع اصلی در توسعه فضای سبز شال

نبی‌الله اکبرپور صبح امروز در جلسه توسعه عمرانی شهر شال گفت: شهرداری تلاش می‌کند سرانه فضای سبز شهری شال را در فرآیندی سه ساله از پنج متر موجود، به حد استاندارد یعنی 12 متر برساند.

وی با اشاره به آغاز بازپیرایی بوستان‌های سطح این شهر افزود: عملیات بازپیرایی بوستان‌های شهر شال با 80 درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است و آبیاری تمام فضای سبز این شهر نیز با سیستم مکانیزه انجام می‌شود.

شهردار شال با بیان این‌که برای نخستین بار در شهر شال بالغ بر هفت هزار متر مربع گل‌کاری انجام شده است، تصریح کرد: گسترش فضاهای سبز تاکنون جزو دغدغه‌های اصلی در شهرداری شال بوده است.

این مسئول پیاده‌روسازی بلوار امام خمینی (ره) در سال 92 را تنها طرح نیمه تمام شهرداری شال دانست و اظهار امیدواری کرد که طرح یاد شده در سال 92 تکمیل شود.

اکبرپور به جدول‌گذاری 12 کیلومتری معابر شهر شال اشاره کرد و ادامه داد: ساماندهی تقاطع‌های سه‌گانه بلوار امام خمینی (ره) شهر شال نیز در راستای کمک به حوزه ترافیک شهر شال صورت گرفته است.

وی با بیان این‌که طرح‌های فرهنگی به طور خاص در سال 92 در شهرداری شال پیگیری می‌شود، عنوان کرد: در سال‌های گذشته رویکرد عمرانی با شتاب بیشتری در شهر شال ادامه داشت و در سال 92 موضوعات فرهنگی نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

شهردار شال عنوان کرد: عقد تفاهمنامه فرهنگی با اداره آموزش و پرورش و دفتر امام جمعه شهر شال برای برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن، هماهنگی برای برگزاری یادواره شهدای شهر شال، برپایی اعتکاف و مراسم غذای سنتی اعتکاف، تجلیل از مادران شهدای شهر و بخش شال از سوی شهرداری و شورای اسلامی جزو کارهای به انجام رسیده در این شهر بوده است.

اکبرپور فعالیت فرهنگسرای شهید رجایی شهر شال را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: خانه فرهنگ شهر شال نیز که اداره کل مسکن و شهرسازی نیز متولی اجرای آن بود هم‌اکنون در مراحل احداث قرار دارد و اعتبارات از محل اعتبارات استانی احداث می‌شود‌.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 50 درصد کار احداث خانه فرهنگ شهر شال به همراه مراحل سفت‌کاری این طرح به انجام رسیده و مرحله نازک‌کاری نیز با تخصیص اعتبار در سال ‌جاری انجام می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: همچنین با همکاری هیئت‌های ورزشی شهر، کف‌پوش سالن ورزشی شهید رجایی نیز در سال ‌جاری تعویض شد که این اقدام در افزایش ایمنی ورزشکاران نیز اثرگذار بود.

وی تصریح کرد: همچنین عملیات احداث استخر ورزشی شهر شال نیز تاکنون کمتر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که به علت فشارهای اقتصادی روند احداث آن متوقف شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


»