وبلاگ شهر شال
درباره وبلاگ

* حضرت آیت الله موسوی شالی (ره) *
لينك دوستان - تات زبان ها

» هیئت تکواندو شهر دانسفهان
» دانسفهانی ها
» وبلاگ shal0282
» .:. ویدئوهای وبلاگ شهر شال .:.
» روستای اسکستان شاهرود
» همین حوالی - کلورج
» وانگیا تات
» بشارت ها - آقای عاملی
» فرهنگ تات
» آوای تات - کلور
» دوستداران تالش - ( آستارا )
» زبان تاتی را پاس بداریم
» .: جدیدترین اخبار شهر شال :.
» دبیر زبان شهر شال
» مدرسه راهنمایی سید علی موسوی شالی
» سایت دهستان شال - استان اردبیل
» سایت آموزش و پرورش منطقه شال
» خبرگزاری تات
» مدرسه راهنمایی امام علی (ع) شال
» هنرستان کارودانش پروین اعتصامی شال
» هنرستان کار دانش شهید آقاحسین موسوی شالی
» پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علی اسلامی
» کتابخانه عمومی شال
» آموزشگاه شهید آیت الله مدنی شال
» وبلاگ پيشخوان خدمات دولت شهر شال
» پایگاه تات پژوهی
» گوسفند نژاد شال
» اندیشه های آیت الله موسوی شالّی
» وبلاگ شهدای شال
» یاد تات - امیر حسین حداد کلور
» مسجد جامع شهر شال
» وب سایت استاد دلنشین شالی
» دانشگاه آزاد واحد شال
» دانشگاه پیام نور شال
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شهر شال و آدرس shallcity.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینک دوستان - پیوندهای وب
» برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در استان قزوین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، از برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی در این استان خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی نوروزی اظهارداشت: محافل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با حضور قاریان بین المللی در این استان برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر جامعه قرآنی و مردم متدین و ولایی استان قزوین مبنی بر افزایش محافل انس با قرآن کریم در این استان با حضور قاریان برتر و بین المللی امسال محافل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در دو روز و در شش مکان و پنج شهرستان استان قزوین با حضور قاریان ممتاز استانی، کشوری و بین المللی و همچنین استاد فاروق احمد احمد ضعیف برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین نیز از عموم مردم ولایی و متدین این استان برای حضور در این محافل دعوت کرد.

نوروزی بیان کرد: در شهرستان بوئین زهرا این مراسم شنبه 29 تیرماه مصادف با یازدهم ماه مبارک رمضان از ساعت 14 در مسجد جامع این شهرستان برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن در آستان مقدس امامزاده منور خاتون (س) همزمان با یازدهم ماه مبارک رمضان از ساعت 22 در دانسفهان خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: این مراسم در 29 تیرماه از ساعت 18:30 در بقعه متبرک آقا سیدعلی موسوی شارینی شهرستان تاکستان برگزار می شود.

نوروزی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم همزمان با دوازدهم ماه رمضان از ساعت 14 در مسجد حضرت ابوالفضل شهرستان البرز خبر داد و گفت: این مراسم نیز در آستان مقدس امامزادگان احمد و محمود (ع) حصارخروان از ساعت 17:30 برگزار می شود.

این مسئول عنوان کرد: مردم شهرستان قزوین یکشنبه 30 تیرماه همزمان با دوازدهم ماه مبارک رمضان از ساعت 19 نیز میزبان محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) هستند.

اجرای برنامه سی شب سی مسجد

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: با همکاری اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و شورای عالی قرآنی استان برنامه سی شب سی مسجد در استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: برنامه سی شب سی مسجد در ایام ماه مبارک رمضان توسط شبکه بین المللی خبر و با همکاری شورای عالی قرآن در سطح استان ها برگزار می شود که به معرفی یکی از مساجد کشور برنامه های آن در ماه مبارک رمضان می پردازد ، که این برنامه در استان قزوین علاوه بر همکاری شورای عالی قرآنی استان با مشارکت و همکاری اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین نیز همراه بود.

حجت الاسلام نوروزی بیان کرد: برنامه سی شب سی مسجد در استان قزوین در مسجد سوخته چنار واقع در خیابان نادری برگزار شد که شامل اجرای تواشیح، قرائت قرآن، اذان، اقامه نماز جماعت، ضیافت افطاری و ترتیل خوانی و جزءخوانی قرآن کریم بود.

رونمای از کتابسیمای فرهنگ عمومی روستای طرزک

کتابسیمای فرهنگ عمومی روستای طرزک شهرستان بوئین زهرا رونمایی شد.

در مراسمی با حضور عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی، حسن تقی پور رئیس اداره بهره وری اقتصادی از موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی کتاب سیمای فرهنگ عمومی طزرک رونمایی شد.

این کتاب نگاهی اجمالی بر عادات و آداب، آثار تاریخی، شجره نامه طوایف، مساجد، امامزادگان و موقوفات روستا دارد که به جهت حفظ این موارد نگاشته شده است تا به نسل های آینده منتقل شود مولف این کتاب اکبرصادق لو ظرف مدت دو سال آن را در 296 صفحه به رشته تحریر درآورده است.

روستای باستانی طزرک در 55 کیلومتری استان قزوین از توابع بخش شال شهرستان بوئین زهرا استان قزوین و در ارتفاع 1255 متری از سطح دریا قرار دارد، این روستای دارای دو امامزاده به نام های ابراهیم و مسلم (ع) از نوادگان امام موسی کاظم(ع) می باشد و به میزان 23 فرد از 72 فرد روستا موقوفه است.

 


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت0:39---27 تير 1392
سلام چطوري؟ خوبي؟ وب جالبيه دمت گرم.

پاسخ:
سلام
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


»