وبلاگ شهر شال
درباره وبلاگ

* حضرت آیت الله موسوی شالی (ره) *
لينك دوستان - تات زبان ها

» هیئت تکواندو شهر دانسفهان
» دانسفهانی ها
» وبلاگ shal0282
» .:. ویدئوهای وبلاگ شهر شال .:.
» روستای اسکستان شاهرود
» همین حوالی - کلورج
» وانگیا تات
» بشارت ها - آقای عاملی
» فرهنگ تات
» آوای تات - کلور
» دوستداران تالش - ( آستارا )
» زبان تاتی را پاس بداریم
» .: جدیدترین اخبار شهر شال :.
» دبیر زبان شهر شال
» مدرسه راهنمایی سید علی موسوی شالی
» سایت دهستان شال - استان اردبیل
» سایت آموزش و پرورش منطقه شال
» خبرگزاری تات
» مدرسه راهنمایی امام علی (ع) شال
» هنرستان کارودانش پروین اعتصامی شال
» هنرستان کار دانش شهید آقاحسین موسوی شالی
» پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علی اسلامی
» کتابخانه عمومی شال
» آموزشگاه شهید آیت الله مدنی شال
» وبلاگ پيشخوان خدمات دولت شهر شال
» پایگاه تات پژوهی
» گوسفند نژاد شال
» اندیشه های آیت الله موسوی شالّی
» وبلاگ شهدای شال
» یاد تات - امیر حسین حداد کلور
» مسجد جامع شهر شال
» وب سایت استاد دلنشین شالی
» دانشگاه آزاد واحد شال
» دانشگاه پیام نور شال
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شهر شال و آدرس shallcity.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینک دوستان - پیوندهای وب
» خطبه های نماز جمعه این هفته شهر شال به امامت حجت الاسلام ولمسلمین سید هاشم موسوی شالی

امام جمعه شال:

حضور مردم در انتخابات به نظام مصونیت بخشید.


موسوی شالی گفت: حضور مردم در اين انتخابات به نظام ما مصونيت بخشيد. اعتبار نظام ما را در مجامع بين المللي بالا برد و دشمنان ناچارند بپذيرد در مقابل جمعيت 70 ميليوني قرار دارند نه تنها چند حزب و گروه.

حجت الاسلام سید هاشم موسوی شالی در خطبه های نماز جمعه شهر شال گفت: در انتخابات ۲۴ خرداد مردم تدبیر خود را به سرانجام رساندند، نظام هم صداقت و سلامت خود را نشان داد، که دیگر کسی در ذهن خود هم به تقلب را فکر نکند.


این خطیب در ادامه به حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۴ خرداد اشاره کرد و افزود: با توجه به تحریم هایی که به دلیل انتخابات در ایران از داخل و خارج و گمانه زنی های دشمنان حضور مردم در این انتخابات کم نظیر بود.


وی بیان کرد: حضور مردم در این انتخابات به نظام ما مصونیت بخشید. اعتبار نظام ما را در مجامع بین المللی بالا برد و دشمنان ناچارند بپذیرد در مقابل جمعیت ۷۰ میلیونی قرار دارند نه تنها چند حزب و گروه؛ این نعمت را باید قدر بدانیم.


موسوی شالی عوامل زیادی را در این حضور موثر خواند و تشریح کرد: آرامش بین مردم، رعایت اخلاق در بین کاندیداها، نحوه مناظره های تلویزیونی، همزمان شدن دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و حس مسئولیت در بین مردم از عوامل موثر در این حماسه سیاسی بود.


این خطیب سپس با تبریک به رئیس جمهور منتخب گفت:دعا می کنم ایشان موفق باشند و بتوانند به مردم خدمت کند.


وی به فضای قبل و بعد از انتخابات پرداخت و خاطر نشان کرد: رقابت قبل انتخابات اکنون باید به رفاقت تبدیل شود.


امام جمعه شال سپس خطاب به مسئولین و جریانات سیاسی کشور گفت: رئیس جمهور منتخب در قوه مجریه نماینده نظام است ، اختلافات سیاسی باید کنار گذاشته شود و چوب لای چرخ این فرد نگذارند چرا که دود این اختلافات به چشم مردم خواهد رفت.


موسوی شالی همچنین اذعان داشت: ما مسلمانیم و باید فرهنگ اسلامی را هم پیاده کنیم .اگر کسی انتخاب شد که میل بعضی ها به ایشان نبود الان دیگر باید کینه ها کنار گذاشته شود و همه پای کار بیایند.


وی سپس با توجه به اولین نشست خبری رئیس جمهور منتخب ابراز داشت: در این نشست ایشان مواضع بسیار خوبی گرفتند چه در سیاست های خارجی و چه در مطالب داخلی.وی در سیاست های خارجی خیلی ها را نا امید کرد.


موسوی شالی ادامه داد: در انرژی هسته ای و در دفاع از حقوق هسته ای ایران حساب خیلی ها دستشان آمد و در مورد داخله هم همین طور که خودش را رئیس جمهور همه معرفی کرد.امیدوارم تا آخر روی همین مواضع خود باشند و خدا هم کمک کند تا توفیق خدمت داشته باشند.


این خطیب با اشاره به قضایای فتنه ۸۸ خاطر نشان کرد: واقعه ۸۸ را هیچ کدام از ما فراموش نمی کنیم.


وی ادامه داد: این انتخابات عملاً نشان داد که ادعای در مورد تقلب یک ادعای صد درصد دروغ محض بود.در آن آشوبی که به پا شد، ادعا این بود -که البته هیچ گاه نیز دلیلی برای آن نیاوردند ادعایشان این بود- که ۱۱ میلیون رأی جا به جا شده؛ کمااینکه رهبر انقلاب هم در خطبه های نماز جمعه فرمودند« نظام اسلامی جای تقلب نیست» اما متاسفانه عده ای رها نکردند.


امام جمعه شال با توجه به رأی دکتر روحانی تا رسیدن به دوره دوم انتخابات افزود: رأی دکتر روحانی تا کشیدن به دور دوم حدود۲۶۰ هزار رأی بیشتر داشت اگر این نظام و امانت دار نبود نمی توانست مقدار اندک رأی را جا به جا کند؟


این خطیب افزود: با اینکه دکتر روحانی جز منتقدین شدید به همین دولت بود-البته این موضوع به آقای احمدی نژاد برنمی گردد این را باید به حساب نظام بگذارید-نظام اسلامی اهل تقلب نیست.


موسوی شالی ادامه داد: مردم تدبیر خود را به سرانجام رساندند، نظام هم صداقت و سلامت خود را نشان داد که دیگر کسی در ذهن خود هم تقلب را اعلام نکند.


موسوی شالی با اشاره به شروع هفته قوه قضائیه گفت:قوه ی قضائیه به عنوان قوه مستقل در کنار دو قوه دیگر ضامن حفظ امنیت و عدالت در جامعه است.


امام جمعه شال گفت: اگر قوه قضائیه بتواند وظایف خود را در دین و قانون اجرا و عمل کند بسیاری از اهداف بلند کشور ما و اهداف دین محقق خواهد شد.اگر قضاوت در قوه قضائیه به سمت قضاوت صدر اسلام پیش برود این قوه یک تکیه گاه امنی برای مردم خواهد بود.


موسوی شالی همچنین خاطر نشان کرد: سیستم قوه قضائیه باید به شکلی باشد که اطاله ی دادرسی از بین برود.البته بخشی از این موضوع با ایجاد شورای حل اختلاف حل شده، اما بخش عمده ای حل نشده که البته این مسئله به فرد برنمی گردد.
امام جمعه شال با مقایسه این قوه از زمان انقلاب تا به امروز اذعان داشت: استقلال قوه قضائیه سلامت و مصونیتی را با خود به همراه می آورد که روز به روز این مسئله در حال پیشرفت است.


امام جمعه شال در خطبه اول نماز جمعه با توجه به ماه شعبان گفت: ماه شعبان ماه عبادت و مناجات با خداست. ماه مناجات شعبانیه، که امام راحل به آن تاکید فراوان و بر آشنا شدن جوانان با این مناجات اصرار داشتند.


وی ادامه داد: شب نیمه شعبان شب قدر است شب قدر مراتبی دارد که اولین مرتبه اش شب نیمه شعبان است دعا در این شب مستجاب می گردد.مهمترین اعمال روز نیمه شعبان هم انتظار فرج است.انتظار فرج یعنی اینکه همیشه برای فرج آمادگی کامل داشته باشید.


وی با اشاره به حکومت عدل امام زمان(عج) ابراز داشت: حکومت اسلامی ما با حکومت امام زمان (عج) فاصله ی زیادی دارد که باید به سمت و سوی فرهنگ حکومت ایشان پیش برویم و یک مدل کوچکی از حکومت کاملاً اسلامی در دنیای امروز در کشور ما شکل بگیرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


»