وبلاگ شهر شال
درباره وبلاگ

* حضرت آیت الله موسوی شالی (ره) *
لينك دوستان - تات زبان ها

» هیئت تکواندو شهر دانسفهان
» دانسفهانی ها
» وبلاگ shal0282
» .:. ویدئوهای وبلاگ شهر شال .:.
» روستای اسکستان شاهرود
» همین حوالی - کلورج
» وانگیا تات
» بشارت ها - آقای عاملی
» فرهنگ تات
» آوای تات - کلور
» دوستداران تالش - ( آستارا )
» زبان تاتی را پاس بداریم
» .: جدیدترین اخبار شهر شال :.
» دبیر زبان شهر شال
» مدرسه راهنمایی سید علی موسوی شالی
» سایت دهستان شال - استان اردبیل
» سایت آموزش و پرورش منطقه شال
» خبرگزاری تات
» مدرسه راهنمایی امام علی (ع) شال
» هنرستان کارودانش پروین اعتصامی شال
» هنرستان کار دانش شهید آقاحسین موسوی شالی
» پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علی اسلامی
» کتابخانه عمومی شال
» آموزشگاه شهید آیت الله مدنی شال
» وبلاگ پيشخوان خدمات دولت شهر شال
» پایگاه تات پژوهی
» گوسفند نژاد شال
» اندیشه های آیت الله موسوی شالّی
» وبلاگ شهدای شال
» یاد تات - امیر حسین حداد کلور
» مسجد جامع شهر شال
» وب سایت استاد دلنشین شالی
» دانشگاه آزاد واحد شال
» دانشگاه پیام نور شال
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شهر شال و آدرس shallcity.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینک دوستان - پیوندهای وب
» رئیس شورای شهر شال: شورای شهر جای نزاع سیاسی و باند بازی نیست.

رئیس شورای شهر شال:

 

شورای شهر جای نزاع سیاسی و باند بازی نیست.

 

 

رئیس شورای شهر شال گفت: شورای شهر محل نزاع سیاسی و باند بازی و طایفه بازی نیست تعهد، تخصص، دلسوزی و درایت و صد البته دوندگی همه ی اعضای شورا را میخواهد ، که این شرایط درهر گروهی میتواند مشهود باشد.

 

 

 

سید روح الله موسوی شالی نماینده شورای شهر شهرستان بوئین زهرا در جواب سوالی مبنی بر تجربه ایشان و لزوم تربیت نیروهای متعهد برای سکانداری در شورای شهر شال گفت: سوال دقیق و صحیحی است که به عنوان یکی از نقد های جدی به خودم وارد می دانم هرچند جوابهایی هم برایش دارم ،متاسفانه کوتاهی بزرگی شد.

 

 


موسوی شالی در جواب منتقدین به شورای شهر تشریح کرد: نقد حق طبیعی هر شهروند و پاسخگویی وظیفه ی حتمی هر مسئولی است ، خودم بیشترین منتقد این دوره هستم. اگر نقاط ضعف و ایرادات عملکرد این دوره را بازگو کنم چندین صفحه خواهد شد. اما بنده خیلی تلاش و پیگیری داشته ام.


وی ادامه داد: کاملاً طبیعی است که کاندیدای شورای شهر می بایست جزو نخبه ترین و نقاد ترین افراد جامعه باشند که از طریق ارزیابی عملکرد شورای کنونی بتوانند بزرگترین نقص ها را و بهترین راهکار ها راپیداکنند.از نقد منتقدانم استقبال می کنم و از دقت نظرشان خوشحالم


رئیس شورای شهر شال همچنین اذعان داشت: آنچه که صحیح نیست تخریب و انتقاد غیر منصفانه ، یا بی اطلاعی از قوانین و تنگناهای اداری است ،که هم اخلاقی نیست وهم موجب کدورت وهم در نهایت باعث بدبینی افکار عمومی نسبت به این منتقد در آینده خواهد شد.


نماینده ی شوراهای شهرستان بوئین زهرا در خصوص طیف های گسترده در چهارمین دوره شوراهای شهر تصریح کردشورای شهر محل نزاع سیاسی و باند بازی و طایفه بازی نیست تعهد، تخصص، دلسوزی و درایت و صد البته دوندگی همه ی اعضای شورا را میخواهد ، که این شرایط درهر گروهی میتواند مشهود باشد .تعدد سلیقه ها خوب است و موجب نشاط مردم می شود و بهانه را از بهانه جویان خارجی و داخلی خواهد گرفت .


موسوی ادامه داد: معمولاً متفکرین و نخبه ها فقط در یک طیف سیاسی خاصی نیستند در هر گروهی افراد عاقل و دلسوز و متشخص وجود دارند که در این دوره شاهد حضور این سه جریان خاص اصول گرا اصلاح طلب مستقل -هستیم. و این امر جهت افزایش مشارکت عمومی بسیار عالیست.


موسوی شالی با ابراز نارضایتی از تایید صلاحیت کاندیداهای شورای شهر تصریح کرد:به نظر می رسد شورای نگهبان بهترین مرجع رسیدگی به این اموراست که به علت عدم امکانات پرسنلی شورای نگهبان این ارزیابی را نپذیرفته است.


وی سپس دربه حضور بعضی اعضای شورای دوره قبل در این دوره اشاره کرد و افزود: به نظر من داشتن تجربه برا ی هر کاری یک حسن به حساب می آید فقط باید قصد قربت و عقل و توانمندی چاشنی آن باشد که به نظر حقیر در برخی از همکارای فعلی ام برخی از این شرایط بسیارمشهوداست.


موسوی شالی که در این دوره کاندید شورای شهر نیست در مصاحبه فروردین ماه دغدغه ی اصلی حضور خود در شورا را استقرار فرمانداری در شال می دانست در جواب خبرنگار ما راجع به تحقق نیافتن این دغدغه اش گفت: به استقرار فرمانداری در شال امیدوارم.


موسوی شالی با توجه به سخنان امام جمعه شال مبنی بر معیارهای شورای شهر اذعان داشت: نیت خالص ، توانمندی ، تجربه و با تدبیر بودن در کنار استفاده حد اکثری از عقل خدادادی جزو بهترین شرایط است.



 


نظرات شما عزیزان:

چالج
ساعت20:02---23 خرداد 1392
احسنت...
بزن اون کف قشنگ رو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نوع مطلب : <-CategoryName->
نوشته شده در پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:شال,شهر شال,شال قزوین,اخبار شهر شال,بخش شال,شهرستان شال,وبلاگ شهر شال, توسط جواد محمدی | لينك ثابت |

»