وبلاگ شهر شال
درباره وبلاگ

* حضرت آیت الله موسوی شالی (ره) *
لينك دوستان - تات زبان ها

» هیئت تکواندو شهر دانسفهان
» دانسفهانی ها
» وبلاگ shal0282
» .:. ویدئوهای وبلاگ شهر شال .:.
» روستای اسکستان شاهرود
» همین حوالی - کلورج
» وانگیا تات
» بشارت ها - آقای عاملی
» فرهنگ تات
» آوای تات - کلور
» دوستداران تالش - ( آستارا )
» زبان تاتی را پاس بداریم
» .: جدیدترین اخبار شهر شال :.
» دبیر زبان شهر شال
» مدرسه راهنمایی سید علی موسوی شالی
» سایت دهستان شال - استان اردبیل
» سایت آموزش و پرورش منطقه شال
» خبرگزاری تات
» مدرسه راهنمایی امام علی (ع) شال
» هنرستان کارودانش پروین اعتصامی شال
» هنرستان کار دانش شهید آقاحسین موسوی شالی
» پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علی اسلامی
» کتابخانه عمومی شال
» آموزشگاه شهید آیت الله مدنی شال
» وبلاگ پيشخوان خدمات دولت شهر شال
» پایگاه تات پژوهی
» گوسفند نژاد شال
» اندیشه های آیت الله موسوی شالّی
» وبلاگ شهدای شال
» یاد تات - امیر حسین حداد کلور
» مسجد جامع شهر شال
» وب سایت استاد دلنشین شالی
» دانشگاه آزاد واحد شال
» دانشگاه پیام نور شال
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شهر شال و آدرس shallcity.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینک دوستان - پیوندهای وب
» بهره‌ برداری از کتابخانه «مدرس» در شهرک مدرس بخش شال

 رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا با اشاره به آغاز طرح پیک مهر در شهرداری و دادگستری این شهرستان گفت: کتابخانه شهرک مدرس بخش شال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

علی بالایی در دیدار با تعدادی از فعالان فرهنگی شهرستان بویین زهرا اظهار داشت: این شهرستان دارای چهار کتابخانه عمومی و سه کتابخانه مشارکتی است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا بیان کرد: با توجه به نیاز مطالعاتی در این شهرستان مهم‌ترین تصمیم صورت گرفته در یک ماه گذشته گشایش یکی از کتابخانه‌ها بود تا شهروندانی که نیاز به ساعاتی مطالعه دارند، بتوانند از کتاب استفاده کنند.

وی با اشاره به گشایش کتابخانه مرکزی شهر بویین زهرا در چهار روز نخست سال جاری تا ساعت 19 عصر اظهار داشت: باقی‌ مانده کتابخانه‌های شهرستان بویین زهرا نیز از ابتدای روز پنجم فروردین ماه فعالیت‌ خویش را در سال جدید آغاز کرده‌‌اند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه استقبال شهروندان بویین زهرایی از کتابخانه‌ها در حد انتظار بوده و این امر نشان‌دهنده علاقه‌ شهروندان به کتاب‌خوانی حتی در ایام تعطیلات است، تصریح کرد: تعداد دو هزار و 500 جلد کتاب در حال حاضر به کتابخانه‌ مرکزی شهر بویین زهرا و بالغ بر 10 هزار جلد کتاب نیز به کتابخانه‌های مشارکتی و نهادی اهدا شده است.

وی با اشاره به آماده‌سازی کتابخانه‌های شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: در حدود 400 جلد کتاب از طریق طرح کتاب من و از سوی اعضای کتابخانه‌ها درخواست و تهیه شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه به طور میانگین در سال 91 تعداد 20 مسابقه در قالب ماهیانه اعم از خلاصه‌نویسی، نویسندگی، نقاشی، کتاب‌خوانی، مسابقات پیامکی در شهرستان بویین زهرا برگزار شده است که بی‌سابقه بوده است، تصریح کرد: مجموع مسابقات برگزار شده سال 91 کتابخانه‌ها بالغ بر 200 عنوان بوده است و در حال حاضر رایزنی برای افتتاح کتابخانه شهرک مدرس بخش شال شهرستان بویین زهرا که کار اجرای آن از سال 91 آغاز شده است، هستیم.

بالایی با اشاره به اینکه از اسفند‌ ماه سال گذشته پیگیری برای نصب ایستگاه‌های پیک مهر در شهر بویین زهرا آغاز شده است، تصریح کرد: دو دستگاه برای اجرای این طرح تهیه شده است که یک دستگاه در شهرداری و دستگاه دیگر در دادگستری شهر بویین زهرا نصب شده تا مردم بتوانند ضمن رفت‌ و آمد‌های مستمر به این نهاد‌ها اوقات خویش را با مطالعه منابع و کتاب‌های موجود پر کنند.

وی ابراز امیدواریی کرد و افزود: در سال جاری دستگاه‌های بیشتری برای اجرای طرح پیک‌ مهر در شهر بویین زهرا تهیه و در اماکن مورد نظر نصب شود.

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


»