وبلاگ شهر شال
درباره وبلاگ

* حضرت آیت الله موسوی شالی (ره) *
لينك دوستان - تات زبان ها

» هیئت تکواندو شهر دانسفهان
» دانسفهانی ها
» وبلاگ shal0282
» .:. ویدئوهای وبلاگ شهر شال .:.
» روستای اسکستان شاهرود
» همین حوالی - کلورج
» وانگیا تات
» بشارت ها - آقای عاملی
» فرهنگ تات
» آوای تات - کلور
» دوستداران تالش - ( آستارا )
» زبان تاتی را پاس بداریم
» .: جدیدترین اخبار شهر شال :.
» دبیر زبان شهر شال
» مدرسه راهنمایی سید علی موسوی شالی
» سایت دهستان شال - استان اردبیل
» سایت آموزش و پرورش منطقه شال
» خبرگزاری تات
» مدرسه راهنمایی امام علی (ع) شال
» هنرستان کارودانش پروین اعتصامی شال
» هنرستان کار دانش شهید آقاحسین موسوی شالی
» پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علی اسلامی
» کتابخانه عمومی شال
» آموزشگاه شهید آیت الله مدنی شال
» وبلاگ پيشخوان خدمات دولت شهر شال
» پایگاه تات پژوهی
» گوسفند نژاد شال
» اندیشه های آیت الله موسوی شالّی
» وبلاگ شهدای شال
» یاد تات - امیر حسین حداد کلور
» مسجد جامع شهر شال
» وب سایت استاد دلنشین شالی
» دانشگاه آزاد واحد شال
» دانشگاه پیام نور شال
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شهر شال و آدرس shallcity.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینک دوستان - پیوندهای وب
» امام جمعه شهر شال: مسئول مرمت گلزار نیمه تمام شال کدام بنیاد است؟

امام جمعه شهر شال:

مسئول مرمت گلزار نیمه تمام شال کدام بنیاد است؟


حجت الاسلام ولمسلمین موسوی شالی، به بهانه 22اسفند روز بزرگداشت شهدا گفت: در قضیه مرمت گلزار شهدای شال کوتاهی بنیاد شهید استان کاملاً محرض است.


حجت الاسلام موسوی شالی امام جمعه شهر شال گفت: حدود شش سال همان اوایل دورانی که بنده امام جمعه شال شدم پیگیر قضیه گلزار شهدای شال شدیم و جلساتی را هم با آقای شهروش مسئول وقت بنیاد شهید قزوین داشتیم.
وی اذعان کرد: آقای شهروش ادعا می کردند که یک پولی به حساب شهرداری شال واریز کردند( یک هزینه ای تقریباً ۱۳ یا ۱۴ میلیون که دقیقاً خاطرم نیست ) که جهت مرمت گلزار شهدای شال صرف شود.
موسوی ادامه داد: شهرداری هم ادعا می کرد که این پول هیچ ربطی به بنیاد شهید ومرمت گلزار شهدای شال نداشته است، اما بنیاد شهید خلاف این ادعا را داشت.
وی تصریح کرد: ما پیگیری کردیم و طی استعلامی که به شهرداری دادند متوجه شدیم که این هزینه ی واریز شده، به حساب شهرداری، ربطی به کار گلزار شهدا نداشته است.
امام جمعه شال اذعان داشت: بعد از آن هم بنده با معاون عمرانی استاندار وقت صحبت کردم ایشان حرفی را زدند که در حد معقولی نبود.ایشان گفتند ما ۱۲۰ میلیون تومان برای گلزار شهدای شال هزینه کردیم و ادامه کار به بنیاد مرتبط نیست.
وی همچنین خاطر نشان کرد:بنده به ایشان گفتم قبل از هزینه کردن اول برآورد می کردید چرا که ما اگر می دانستیم کار قرار است به اینجا ختم شود اصلاً وارد این جریان نمی شدیم چرا که نما و فضای گلزار شهدای قبلی بهتر از این فضا بود.
موسوی شالی با مسکوت ماندن این طرح باتوجه به پیگیری مسئولین شهرگفت: حتی ما با استاندارسابق آقای طاهایی و دیگر مسئولین د هم صحبت کردیم اما پیگیری های ما هم به نتیجه ای نرسید.
وی ادامه داد: وقتی رئیس بنیاد شهید عوض شد بخشدار شال پیشنهاد داد جلسه ای تشکیل شود و با وجود این موضوع جلسه ای را روز چهارشنبه ۹ اسفند ۹۱ در بخشداری تشکیل دادو از مسئولین دعوت به عمل آورد که مسئولین بنیاد شهید شهرستان تاکستان و بوئین زهرا در جلسه بودند اما متاسفانه باز مسئولین بنیاد شهید قزوین در جلسه حضور نداشتند.
امام جمعه شال بابیان سه نکته به عنوان ماحصل این جلسه افزود: در این جلسه حرف هایی زده شد که ماحصل آن وجود سه نکته است.۱- همه ی هزینه های مرمت گلزار شهدا شال برعهده ی بنیاد شهید نیست؛ بخشی بر عهده ی شهرداری، بخشی بر عهده ی بخشداری و بخشی هم بر عهده ی ارگان های دیگراست.
وی اذعان کرد: پیگیری و هماهنگی و در اصل مدیریت این طرح بر عهده ی خود بنیاد شهید است و باید جلسات متعدد بگذارند و مثلاً بگویند شهرداری باید این مقدار هزینه کند و سهمش چنین است و قص علی هذا.
موسوی با بیان تعیین چارچوب و مدیریت کار گفت: بنیاد شهید باید چارچوب کار را عنوان و مدیرت را بر عهده بگیرد که متاسفانه این نهاد در این قضیه کوتاهی کرده که این کاملاً محرض است.
وی نکته دوم این بحث مطرح شده در جلسه را خود گلزار شهدای شال عنوان کرد و گفت: متاسفانه پرونده های خانواده های شهدای شال در بنیاد شهید شهرستان تاکستان است اما از لحاظ تقسیمات کشوری شال زیر نظر بوئین زهراست که این خودش مشکل ساز است.
موسوی ادامه داد: معلوم نیست که بودجه را باید از بنیاد شهید شهرستان تاکستان بگیریم یا شهرستان بوئین زهرا که این مسئله هم قرار شد پیگیری و حل شود.
وی تصریح کرد: نکته سوم اینکه قرار شد مجددا جلسه ای دیگر با حضور مسئولین مرتبط انجام شود تا یک تصمیم گیری ضربتی اتخاذ کنیم و مشخص شود سهم هر ارگانی چقدر است و چه ارگانی در این طرح چه مسئولیتی دارد تا ان شاالله مسئله مهم گلزار شهدای شال هم حل شود.
شهر شال تقریباً بیشترین شهید را در دوران دفاع مقدس در استان قزوین تقدیم انقلاب کرده است و قریب به ۱۰۰شهید دارد که از همان ابتدای جنگ تا سال ۶۷ و بعد از آن هم شهدایی را تقدیم این انقلاب کرده است.
لازم به ذکر است که در گزارشی از مردم این شهر مردم هم از وضعیت نامطلوب و معماری آن رضایت ندارند .امید است که مسئولین محترم بنیاد شهید استان جوابگوی خانواده و مردم شهید پرور شهر شال باشند.
منتظر نظر مسئولین و جواب آن ها به این امر مهم هستیم.       92/1/22

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


»