وبلاگ شهر شال
درباره وبلاگ

* حضرت آیت الله موسوی شالی (ره) *
لينك دوستان - تات زبان ها

» هیئت تکواندو شهر دانسفهان
» دانسفهانی ها
» وبلاگ shal0282
» .:. ویدئوهای وبلاگ شهر شال .:.
» روستای اسکستان شاهرود
» همین حوالی - کلورج
» وانگیا تات
» بشارت ها - آقای عاملی
» فرهنگ تات
» آوای تات - کلور
» دوستداران تالش - ( آستارا )
» زبان تاتی را پاس بداریم
» .: جدیدترین اخبار شهر شال :.
» دبیر زبان شهر شال
» مدرسه راهنمایی سید علی موسوی شالی
» سایت دهستان شال - استان اردبیل
» سایت آموزش و پرورش منطقه شال
» خبرگزاری تات
» مدرسه راهنمایی امام علی (ع) شال
» هنرستان کارودانش پروین اعتصامی شال
» هنرستان کار دانش شهید آقاحسین موسوی شالی
» پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علی اسلامی
» کتابخانه عمومی شال
» آموزشگاه شهید آیت الله مدنی شال
» وبلاگ پيشخوان خدمات دولت شهر شال
» پایگاه تات پژوهی
» گوسفند نژاد شال
» اندیشه های آیت الله موسوی شالّی
» وبلاگ شهدای شال
» یاد تات - امیر حسین حداد کلور
» مسجد جامع شهر شال
» وب سایت استاد دلنشین شالی
» دانشگاه آزاد واحد شال
» دانشگاه پیام نور شال
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شهر شال و آدرس shallcity.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینک دوستان - پیوندهای وب
» بیانات امام جمعه شهر شال در خطبه های نماز جمعه این هفته

خلاصه خبر :


 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی شالی در خطبه نماز جمعه این هفته با تاکید بر حضور پر شور و گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن گفت:

 


 

انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) و تأسی از قیام امام حسین علیه السلام به پیروزی رسید.

 


 

حال وظیفه ماست که این راه را ادامه دهیم .

 


 

و با شرکت در راهپیمایی پر شور و گسترده روز 22 بهمن همانند سال های گذشته دشمنان انقلاب را مایوس خواهیم کرد.

 


..........................................................................................................................................................


شرح خبر :


حجت الاسلام و المسلمین موسوی شالی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر شال اظهار داشت: اقداماتی که در کشور صورت می گیرد هم باید عاقلانه باشد، هم بایددر جای خودش شجاعانه باشد و در بسیاری مواقع بی پرده باشدو در مواردی هم باید مدارا صورت گیرد، چرا که بدون مدارا کشور آسیب می بیند.

وی افزود:در بعضی موارد باید نظام نرمش به خرج دهد و بعضی مواقع استقامت به خرج دهد.اینکه الان نرمش داشته باشیم یا استقامت،صریح باشیم یا نه هر کدام از اینها باید بر اساس مصلحت استفاده شود.چرا که اگر نیاز را نسنجیم کشور دچار چالش می شود.

موسوی اذعان کرد:مصلحت در نظام خیلی مهم است. اصل احکام دین بر اساس مصلحت است.

وی با اشاره به سیره اهل بیت در مصلحت حکومت اسلامی گفت:بعد از رسول الله حکومت باید به دست امیرالمومنین اداره می شد ،اما ایشان به خاطر مصلحت از حقشان گذشتند.

وی سپس به مصلحتهایی در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد وگفت:مصالح نظام در خیلی از مواردغیر از چیزی است که در قانون آورده شده است.

وی خاطر نشان کرد: رعایت مصالح نظام، تشخیصش با رهبری است. اگر برخلاف این مصلحت هایی که از طرف رهبر صورت گرفته انجام گیرد کشور آسیب می بیند.

وی با بیان اختلافات اخیر بین مسئولین ابراز داشت: شما این روزها شاهد بداخلاقی مسئولین بودید. وضعیت فعلی مملکت این نیست،مردم بحران اقتصادی دارند و می سازند و تحمل می کنند. سختی ها را به جان می خرند. مردم از مسئولین در پیشبرد اهداف نظام جلوترند.

موسوی با تاکید بر کنار گذاشتن اختلافات بین مسئولین اظهار داشت: دشمنان نظام از این اختلافات سو استفاده می کنند و روی این اختلافات برنامه ریزی می کنند.

وی ادامه داد: برفرض در این اختلافات حق با کسی باشد. از امیرالمومنین که بالاترید؟ ایشان برای حفظ اسلام از حق مسلمش گذشت. این روشی که مسئولین در پیش گرفته اند نه مورد قبول دین است و نه مردم.

وی ادامه داد: نظام اسلامی بر اساس اخلاق ، آن هم اخلاق اسلامی بنا نهاده شده است.با این اختلافات آیا مردم حق ندارند بگویند با این همه مشکلات کشور ،این حرف ها چیست که در سالگرد انقلاب می زنند.

وی با بیان تاکید مقام معظم رهبری بر کنار گذاشتن اختلافات گفت:رهبر دیگر چطور باید به شما بگوید این اختلافات را کنار بگذارید که این خیانت به کشور است.
وی افزود:هدف ما از این بیانات نفی خدمات انقلاب نیست.نظام روز به روز در حال پیشرفت است،کسی با این جریان هماهنگ نباشد، عقب می ماند و مردم عملاً او را به انزوا می کشانند.

وی ادامه داد:حفظ مصالح نظام از واجبات است و تشخیص آن بر عهده ی رهبری است.

موسوی در خطبه دوم با تبریک فرارسیدن ۲۲ بهمن گفت: عوامل زیادی در پیروزی انقلاب نقش دارند که به ذکر چند عامل می پردازم۱-تأییدات غیبی۲- اتکا مردم به خدا ۳- توسل درونی۴-وحدت در مقصد ۵- وجد رهبری امام خمینی(ره) ۶-به صحنه آمدن مردم ۷-پای بندی به ارزش های انقلاب ونظام.

امام جمعه شال سپس به بحث رابطه ایران به آمریکا اشاره کرد و گفت:اگر آمریکا بخواهد با ایران رابطه برقرار کند اول اینکه باید اموال بلوکه شده ایران را به او برگرداند.دوم توطئه بر علیه ایران را کنار بگذارد ،از تحریم هایش دست بردارد.

وی با بیان عدم حسن ظن رابطه آمریکا با ایران در ۶۰ سال گذشته اذعان کرد:آمریکا هیچ وقت در رابطه با ایران حسن ظن نداشته و همیشه با مکر و فریب وارد شده فلذا رابطه با آمریکا یک خیال خام است.

وی در پایان با تاکید برای حضور پرشکوه مردم در روز۲۲ بهمن گفت:مردم با حضورشان در این روز در مقابل خواسته های آمریکا می ایستندو حاضر به مذاکره با آمریکا نخواهند شد.

 

 

 

 

 

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


»